KAJAKIRÁLY +36 30 837 6622
 
Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2023.03.01. napjától

Jelen Általános Szerződési Feltételek a COOL JUMP Kft. által a 2484. Gárdony Balatoni út 68. szám alatt üzemeltetett Kajakirály étteremtől megrendelő,továbbá az étterem által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő személyek jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

A www.kajakiraly.hu weboldalán, mobilweboldalán vagy applikációjában történő regisztráció megkezdése előtt a látogatónak lehetősége van a jelen Általános Szerződési Feltételeket megismerni és elfogadni.

A megrendelőnek azonban regisztráció nélkül is van lehetősége a jelen Általános Szerződési Feltételek megismerésére, amelyek elfogadása a megrendelés teljesítésének, a szolgáltatások nyújtásának feltétele.

A COOL JUMP Kft. adatai:                         

Székhely: 8000. Székesfehérvár, Tóvárosi ln. 1. 1./1.                                 

Adószám: 14301304-2-07                                                                           

Bejegyző hatóság: Fejér Megyei Cégbíróság                                         

Cégjegyzékszám: 07 09 014533                                                     

Bankszámlaszám: 22222222 35005656 00000000                                       

Telefon: 06/30-837 6622                                                                                 

Honlap: www.kajakiraly.hu                                                                                                                                                                                                               

Postacím: 8000. Székesfehérvár, Tóvárosi ln. 1. 1./1.                                             

A működés helye: 2484. Gárdony Balatoni út 68.                               

Panaszkezelés helye: cooljumpkft@gmail.com                                                       

Tárhely szolgáltató neve: Web ITem Kft (70/5312-654, info@item.hu)   

1. Definíciók

ÁSZF: A jelen Általános Szerződési Feltételek.

Don Pepe Fiók: A Fogyasztó által a Platformon történő regisztráció során létrehozott fiók, amelynek segítségével a Fogyasztó a rendszer felé azonosíthatja magát a Platformon a Szolgáltató felé, Rendelést adhat le, továbbá amelyben a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges alapvető információkat tárolhatja.

Étterem: A jelen ÁSZF-et kibocsátó, egyéni vállalkozó vagy gazdasági társaság, amely üzletszerű gazdasági tevékenysége körében kínálja megvételre a Termékeit a Platformon a Szolgáltatóval kötött külön szerződése alapján.

Felek: Az Étterem és a Fogyasztó együtt.

Fogyasztó: A Platformon regisztrált természetes személy, aki a Platformon keresztül Rendelést adhat le.

Kereskedelmi Egység („Egység”): Az Étterem legkisebb önálló gazdasági egysége, ahonnan a Termékek kiszállítása, vagy ahol a termékek Fogyasztó által történő átvétele történik.

Kosár: A Fogyasztó által összeállított Termékek listája a termékek árának feltüntetésével és a Szolgáltatáshoz kapcsolódó díjakkal, amelyre a Rendelés irányul.

Közvetített Szerződés: A Szolgáltató által a Platform segítségével közvetített, a Fogyasztó és az Étterem között létrejövő szerződés, amelynek tartalmát az ÁSZF mellékletei rögzítik.

Platform: A Szolgáltató által üzemeltetett Kajakiraly webáruház elnevezésű online rendelés-közvetítő weboldal (www.kajakiraly.hu, továbbiakban: „weboldal”), a mobilra optimalizált weboldal (https://kajakiraly.hu, továbbiakban: „mobilweboldal”), a kajakiraly mobilapplikáció (a továbbiakban: „applikáció”), valamint az ezeket kiszolgáló szerveroldali alkalmazások együttesen, amely az Étterem által forgalmazott Termékek listáját tartalmazza és amelyen keresztül a Fogyasztó leadhatja a Rendeléseit.

Rendelés: A Fogyasztó Platformon kiválasztott Termék megvásárlására irányuló szerződéskötési ajánlata, amelyet a Szolgáltató közvetít az Étterem felé a Szolgáltató és az Étterem között létrejött külön szerződés alapján.

Szerződés: Az Étterem és a Fogyasztó között az ÁSZF és a Fogyasztó által megadott adatok alapján létrejött szerződés.  

Szolgáltató: COOL JUMP Kft. (adószám: 14301304-2-07, székhely: 8000. Székesfehérvár, Tóvárosi ln. 1. 1./1.).

Szolgáltatás: Az Étterem által a Fogyasztó részére nyújtott szolgáltatások összessége.

A Szolgáltatásra vonatozó szerződés létrejöhet az alábbiak szerint:

1.) platformon keresztül érkező megrendelések (Szolgáltatás1)                                 

2.) telefonon keresztül a diszpécser munkatársnak leadott megrendelések (Szolgáltatás2)                                                                                                     

3.) foodpanda.hu webshopon keresztül érkező megrendelések (Szolgáltatás3)         

4.) beülős éttermi fogyasztás (Szolgáltatás4)

Online fizetési mód:

A Rendelés fizetési szolgáltatón keresztül történő bankkártyás, SZÉP kártyás, vagy epénztárcával történő kifizetése.

Termék:

A Fogyasztó által leadott Rendelés útján az Étteremtől megvásárolható étel, ital és bármilyen más forgalomba hozható áru.

2. A Platformon keresztül érkező Megrendelések (Szolgáltatás1)

1.1.A Szolgáltató a Platform üzemeltetője. A Szolgáltató a Platformon az Étterem Termék kínálatát teszi elérhetővé a Fogyasztók számára, abból a célból, hogy a Fogyasztók az Étterem Termékeit online megvásárolhassák, majd a Terméket kiszállítási szolgáltatás segítségével, vagy az Étterem Kereskedelmi Egységében elviteles szolgáltatás keretében átvehessék.

1.2. A Platformon található tartalom, adatok és információk folyamatosan változnak. Tekintettel arra, hogy a Platformon megjelenő Termékeket az Étterem készíti, illetve állítja össze, ezek elérhetőségéért és minőségéért az Étterem tartozik felelősséggel.

1.3. Az Étterem Platformon megjelenő termékkínálata eltérhet az Étterem Kereskedelmi Egységének üzlethelyiségében található termékkínálatától.

2. A Platform használata

2.1. A Fogyasztó számára a Platform használata ingyenes.

2.2. A Platformot bárki jogosult használni, amennyiben érvényesen és sikeresen regisztrált és magára nézve kötelezőnek ismeri el a COOL JUMP Kft. ÁSZF-jében foglaltakat és megismerte és elfogadta a Fogyasztók személyes adatainak kezelésére vonatkozó Adatkezelési Tájékoztatót. A Platform használata a Kajakiraly Fiókon keresztül történik.

2.3. A Platformon kizárólag 18. életévüket betöltött természetes személyek regisztrálhatnak. A Fogyasztó a COOL JUMP Kft. ÁSZF-jének elfogadásával kijelenti, hogy 18. életévét betöltötte. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni a Fogyasztó életkorát, azonban jogosult felhívni a Fogyasztót arra, hogy életkorát hitelt érdemlő módon igazolja. Amennyiben a Fogyasztó nem töltötte be a 18. életévét vagy a Szolgáltató felhívására nem igazolta életkorát, úgy a Szolgáltató azonnali hatállyal megszünteti a Szerződést és ezzel együtt a Kajakirály Fiókot. A Fogyasztó 18 éven aluli személy részére nem vásárolhat a Platformon olyan Terméket, amelyet 18 éven aluli magának nem vásárolhat (pl. szeszes italok). A Fogyasztó kizárólagosan felelős azért, hogy a Kajakirály Fiókjához 18 éven aluli személy ne férhessen hozzá. 2.4. A természetes személy jogi személy képviseletében is eljárhat, és számlát kérhet a rendelésről. A Fogyasztó a COOL JUMP Kft. ÁSZF-jének elfogadásával, valamint a számlaigény leadásával kijelenti, hogy az adott jogi személy képviseletében eljárhat. A jogi személy képviseletében eljáró természetes személy szavatolja, hogy a Szerződés megkötésére és a Rendelés leadására jogosult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni a képviseleti jogosultság fennállását, azonban, ha tudomására jut, hogy az nem áll fenn, úgy jogosult azonnali hatállyal megszüntetni a Szerződést és ezzel együtt a Kajakirály Fiókot.

3. A regisztráció folyamata

3.1. A Platformon Rendelés leadható regisztrációval és anélkül is, azonban a regisztráció során jön létre a Fogyasztó Kajakirály Fiókja. A Kajakirály Fiók a weboldalon, a mobilweboldalon és a mobilapplikációban egyaránt regisztrálható.

3.2. Amennyiben a Fogyasztó a regisztrálást választja, ezt első lépésként kell megtennie, amely során Fogyasztó köteles a valóságnak megfelelően megadni a kért adatait. Regisztrálás után a megadott e-mail címre elektronikus levél formájában egy jóváhagyást kérő regisztráció visszaigazolást kap Fogyasztó, amely levélben szereplő linkre kattintva tudja megerősíteni a regisztrációját. Ez a Fogyasztó részéről történő jóváhagyás előfeltétele annak, hogy a webáruházban rendelést tudjon leadni a regisztrált adatok szerint.

3.3. Amennyiben már korábban regisztrálta magát a Fogyasztó, akkor a "Rendelés" oldalon a felhasználó név, és jelszó kitöltésével történő azonosítás utáni belépéssel lehet a megrendelést végigvinni és elküldeni. A rendelési folyamatról segítséget nyújt az eligazodásban az "Rendelési Útmutató", és a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) menügombokon keresztül elérhető információ.

3.4. E-mail címmel történő regisztráció során a Fogyasztó által beírt e-mail címet a rendszer ellenőrzi, hogy az e-mail címhez tartozik-e már korábban létrehozott Kajakirály Fiók, ezt követően a Fogyasztónak szükséges megadnia a következő személyes adatokat: e-mail cím, jelszó, keresztnév, vezetéknév. A regisztrációhoz szállítási cím megadása nem szükséges, azt elegendő az adott Rendelés leadása során megadni.

3.5. Facebook összekapcsolás esetén a Fogyasztó engedélyezi a következő, Facebookon megadott adataihoz a hozzáférést: nyilvános profil adatok és e-mail cím. Facebook összekapcsolással történő regisztráció esetén amennyiben a Fogyasztónak az említett Facebook regisztrációjához tartozó adatai közül bármi is hiányzik, vagy azok nem helyesen szerepelnek, akkor a hiányzó vagy nem helyes személyes adatot a regisztráció során a Fogyasztónak külön meg kell adnia, vagy módosítania kell. A Facebook összekapcsolás bármikor megszüntethető a Fogyasztó Facebook profiljának „Beállítások” menüpont alatt elérhető beállításainak módosításaival. Facebook összekapcsolás megszüntetésekor, vagy Facebook fiók megszűnésekor a Kajakirály Fiók nem szűnik meg, azonban a Fogyasztó többé már nem fog tudni a Facebook fiókján keresztül belépni, így a Fogyasztónak az e-mail címével, jelszó rögzítésével lesz lehetősége a Kajakirály Fiókba belépni.

3.6. A sikeres regisztrációhoz a Fogyasztónak el kell fogadnia a COOL JUMP Kft. ÁSZF-eit és az Adatkezelési tájékoztatót. Az adott mezők bepipálásával a Fogyasztó kijelenti, hogy a COOL JUMP Kft. ÁSZF-eit és az Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését elolvasta, megértette, elfogadja és azokat maradéktalanul betartja, valamint annak valamennyi rendelkezését magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Regisztrációs folyamat során a Fogyasztónak lehetősége van az adott mező bepipálásával feliratkozni a Szolgáltató által direkt marketing megkeresés formájában küldött marketing üzenetek küldésére (hírlevélre), a feliratkozás azonban nem feltétele a sikeres regisztrációnak.

3.7. A Regisztráció és a Szolgáltatás igénybevétele során megadott személyes adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag Fogyasztó felel. A Fogyasztó elfelejtett jelszavából, vagy annak illetéktelenek számára való hozzáféréséből eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. A Fogyasztó köteles a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni, ha annak gyanúja merül fel, hogy a Fiókjához illetéktelen személyek hozzáférést szereztek.

4. A Rendelés folyamata

4.1. Rendelés leadása kizárólag elektronikus úton, a Platformon keresztül lehetséges. A Szolgáltató a Platformon keresztül Rendelést regisztrált és nem regisztrált Fogyasztótól és csak akkor fogad, ha a Fogyasztó a Rendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul közli, valamint a jelen Általános Szerződési Feltételeket és Adatkezelő Adatkezelési szabályzatát elfogadta. 4.2. A Szolgáltató és az Étterem kizár mindenfajta felelősséget, amely a Platformon megadott adatok helytelenségéből, elírásából vagy nem a valós adatok megadásával összefüggésében merül fel. A Szolgáltatót és az Éttermet nem terheli felelősség a Szerződés késedelmes vagy hibás teljesítéséért, illetve egyéb problémáért, hibáért, amennyiben az a Fogyasztó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra vezethető vissza.  

4.3. A webáruházban a "Rendelés" oldalon érhető el a termékválaszték. A megjelenített terméklistából kiválasztott termék/termékek elküldött és e-mailben visszaigazolt megrendelése képezi a Fogyasztó és az Étterem között létrejövő elektronikus szerződés tárgyát. A termékek vételárai magyar forint fizetőeszközben vannak kifejezve, tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A megjelenített terméklistáról kiválasztott, a kosárba kerülő termékek neve mellett találhatók az árak. Az egyes ételek árai szállítási területenként eltérőek lehetnek, a konkrét árak mindig a megadott szállítási címre vonatkoznak. Az Étterem alkalmazhat külön szállítási díjat a termékek árán kívül. A termékekről a képek illusztráció céllal kerülnek bemutatásra, nem feltétlen az egyezőség a valós termékek képével. Alkoholtartalmú italokat az Étterem csak 18 éven felüli Fogyasztók részére tud kézbesíteni, amennyiben a megrendelés átvevője nem töltötte be a 18. életévét, az alkoholtartalmú ital kézbesítését a futár megtagadja.

4.4. Megrendelés, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése:       

A belépést követően, a kosár tartalmának kívánt összeállítása után szükséges a fizetési mód kiválasztása. A megrendelésre kerülő termék/termékek fizetésére több mód adott, melyek közül a Fogyasztó a megrendelés elküldése előtt választhat.

Fogyasztónak a Termékek Kosárba történő helyezését követően megjelenő Rendelés összegző oldalon (továbbiakban: Rendelés összegző oldal) is lehetősége van a Kiszállítási címen módosítani.

Fogyasztó a „HÁZHOZ KÉREM” vagy az „ÉRTE MEGYEK” gombra történő kattintással választhat, hogy a kiszállítási címére az Étterem kiszállítsa (továbbiakban „Kiszállítás”), vagy saját maga veszi át a terméket az Étterem egységének helyszínén (továbbiakban „Elvitel”).

A Kosár tartalma abban az esetben is megmarad, ha a Fogyasztó a Rendelést nem véglegesíti, hanem folytatja a böngészést a Platformon. A Kajakirály Fiókból történő kijelentkezés minden Platformon a kosár törlését vonja maga után.

Online fizetésnél csak akkor kerül a megrendelés továbbításra az Étteremhez, ha a bank a pénzügyi teljesítést visszaigazolja. Amíg a banktól nem érkezik meg a pénzügyi teljesítés igazolása, addig a megrendelés függőben marad, továbbításra nem kerül, a Fogyasztó visszaigazoló e-mailt nem kap, ezáltal addig a Fogyasztó és az Étterem között sem jön létre elektronikus szerződés.

A fizetési módot a kosár áttekintése után adja meg a Felhasználó, és ugyanitt adja meg a szükséges adatokat (név, szállítási cím, telefonszám e-mail cím), ha pl. regisztráció nélkül vásárol, illetve itt tudja megadni a kuponkódot is.

A megrendelés elküldését megelőző módosítási szándék esetén a '...vagy rendelés nélkül Vissza az étlapra ' szövegrészre kattintva módosítható a megrendelés tartalma, mielőtt véglegesen elküldésre kerül. A kosárra vonatkozó minimális rendelési érték kiszállítási területtől függ.     

4.5. Megrendelés visszaigazolása: A Szolgáltató a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a Szolgáltató és a Fogyasztó számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Fogyasztó a cooljumpkft@gmail.com e-mail címen vagy az Étterem telefonszámán érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

4.6. A Rendelésben leadott tételek futár által történő kiszállítással kerülnek kézbesítésre, amennyiben a házhozszállítást választotta a fogyasztó. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 40 percen belül történik, azonban Fogyasztó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást. Időpontra kért előrendelés esetén a pontos időre történő kiszállítás nem garantált, előfordulhat, hogy a kért időponthoz képest csak +/- 25 perces idővel kerül teljesítésre a kiszállítás.

4.7. A kupon egy készpénzhelyettesítő eszköznek nem minősülő, kedvezményt megtestesítő elektronikus ígérvény. A kuponnal kizárólag a Platformon lehet kedvezményt igénybe venni. A kedvezmény a rendelés végösszegéből kerül levonásra, és más kedvezménnyel nem vonható össze. Az egyes akciók részleteiről, valamint a kuponok felhasználásának további feltételeiről részletes tájékoztatás az akcióban meghirdetett felületekről (például: Weboldal, alkalmazás, Facebook oldal) érhető el.

4.8. A Fogyasztó által megrendelt Termék kiszállításáért kizárólag az Étterem felelős, amelyre a Közvetített Szerződés rendelkezései irányadók.

4.9. A Termékekről és kiszállításról az Étterem állítja ki a nyugtát, illetve a Fogyasztó kérésére a számlát.

5. Rendelés speciális esetei

5.1. A Fogyasztó a Rendelés során választhatja (az „Érte megyek” ikonra történő kattintással) azt is, hogy a kiszállítás helyett maga veszi át a Terméket az Étteremben (Elvitel, vagy Elviteles szolgáltatás). Elvitel választása esetén a Fogyasztó a Rendelés során kiválaszthatja, hogy mikor kívánja átvenni a Terméket. Amennyiben a Fogyasztó azonnal kéri a rendelést, úgy a Platform által jelzett időpontban lehet leghamarabb a Termékeket átvenni. A Fogyasztónak a Termék átvételéhez a visszaigazoló emailben megadott adatokkal – különösen a rendelés azonosítószámával - igazolnia kell magát és a Rendelést.  Elvitel választása esetén az elkészített, összecsomagolt Termék átvételét az Étterem a saját maga által meghatározott ideig biztosítja, amennyiben Fogyasztó nem jelenik meg a Platform által jelzett, vagy maga választott időpontban, de legkésőbb addig az időpontig, amíg az Étterem a termék elvitelének lehetőségét biztosítja, úgy az Étterem minőségbiztosítási, vagy egyéb okokból a Rendelést törölheti (eláll a közvetített szerződéstől), mely a Fogyasztó hibás teljesítésének minősül, ezáltal sem a Szolgáltató, sem az Étterem nem kötelezhető az online fizetett rendelés Fogyasztó részére történő visszatérítésére.

5.2. A Fogyasztó a Platformon előrendelést (továbbiakban Előrendelés) is leadhat. Az Előrendelés funkció elérhetősége az Étterem a nyitvatartási idejétől függően változhat. A kért kiszállítási vagy Elvitel esetén az átvételi időpont csak a Rendelés napjának végéig terjedő időszakon belülre eshet, azzal, hogy Fogyasztó negyedórás sávokat választhat. Előrendelni olyan időpontra nem lehet, amely az Étterem nyitvatartási idején kívül esik.

6. Rendelés visszavonása, módosítás, elállás, rendelés törlése

6.1. A Fogyasztót a Rendelés leadásától ajánlati kötöttség terheli. Az ajánlati kötöttség megszűnik, ha a Szolgáltató nem küld visszaigazoló e-mailt a Rendelésről a Rendelés leadása után számított 30 percen belül.

6.2. Fogyasztó vagy írásban az cooljumpkft@gmail.com e-mail címen, vagy személyesen állhat el a megrendeléstől az Étterem telefonszámán, a rendeléseket fogadó diszpécsernél élőhangos telefonbeszélgetésben:

6.3. A Fogyasztó a Rendelésén módosítani csak addig jogosult, ameddig az Étterem a Rendelést a Szolgáltató részére még nem igazolta vissza. A Rendelés kiegészítése nem lehetséges, így amennyiben a Fogyasztó további Termékeket is meg kíván rendelni az Étteremtől, akkor azt kizárólag új Rendelés leadásával teheti meg. Amennyiben az Étterem visszaigazolta a Rendelést, és a Fogyasztó kéri az eredeti Rendelés törlését, a Fogyasztó nem mentesül a fizetési kötelezettsége alól, a Rendelés ellenértékének kiegyenlítésére továbbra is köteles, online fizetés esetén a már kiegyenlített ellenértéket pedig nem követelheti vissza.

7. Fizetés

7.1. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, vagy utalvánnyal, vagy előre jelzett igény esetén mobil terminálon keresztül bankkártyával, ill. SZÉP kártyával lehet fizetni. A webáruházban lehetőség van elektronikus úton bankkártyával (Mastercard, Maestro, VISA, American Express), Szép kártyával (OTP, MKB, K&H), vagy e-pénztárcával (Barion) történő fizetési tranzakcióra. Fogyasztó választhatja az MKBSZÉP kártyát is. Fogyasztó a szepmkb.hu kártya-elfogadói webes felületen adja meg kártyaszámát és a CVV-t. A webes felület mögötti SSL adatforgalmi titkosítást kormányzati szintű eSzignó tanúsítvány biztosítja. Az online bankkártyás fizetések a SIMPLAY rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Otp Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: Elektronikus úton történő fizetés esetén az esetleges törzsvendég kedvezmény érvényesítésére nincs lehetőség. A bankkártyával, vagy az e-pénztárcával történő fizetésre vonatkozó tájékoztató itt érhető el: simpleplay

7.2. Szolgáltató jogosult saját mérlegelési jogkörében bármikor további fizetési módot bevezetni vagy megszüntetni. Szolgáltató bármikor - így különösen technikai probléma, átmeneti működésképtelenség esetén - jogosult bármelyik fizetési mód alkalmazását felfüggeszteni időszakos jelleggel.

7.3. Az Online fizetésnél, ha a tranzakció sikeres, a fizetési szolgáltató azonnal zárolja a kártyán lévő összeget és automatikusan értesíti a Szolgáltatót a fizetés megtörténtéről, így a Platformon információt kap arról, hogy a Rendelés ellenértékének teljesítése sikeres.

7.4. A Szolgáltató a Fogyasztó bankkártyaadatait és SzÉP kártya adatait nem rögzíti és nem tárolja. Az adatbiztonsági követelményeknek megfelelően a kártyaadatokhoz a Szolgáltató nem fér hozzá, azokat kezelni kizárólag a fizetési szolgáltatók jogosultak.

7.5. A bankkártyás fizetés a Platformtól teljesen független, az Étteremmel szerződött alábbi fizetési szolgáltatók által üzemeltetett elektronikus rendszereken keresztül valósul meg: MKB Szép Kártya, OTP Szép Kártya, KH Szép Kártya

7.6. Az Online fizetésre a fizetési szolgáltató, az érintett kártyatársaság, továbbá a kártya kibocsátó és az összeget jóváíró pénzügyi intézmény üzletszabályzata irányadóak. Az Online fizetéshez a böngészőnek támogatnia kell az SSL titkosítást.

7.8. Online fizetés esetén, ha a Fogyasztó a Rendeléstől a Közvetített Szerződés létrejötte előtt, vagy a Rendelés leadását követő 5 percen belül eláll, úgy az Étterem visszautalja a Fogyasztónak az összeget, és a Rendelés törlésre kerül a Platformon.

7.9. A SzÉP-kártyás fizetés igénybevétele során a Rendeléstől való elálláskor az Étterem a SzÉPkártya szolgáltató felé igazolja a Rendelés lemondását és a levont összeget visszahelyezteti SZÉP kártya kibocsátó bankon keresztül.   

7.10. Rendeléstől való elállás vagy Rendelés törlése esetén az Étterem legkésőbb 8 (nyolc) munkanapon belül jelzi a fizetési szolgáltató, vagy a SzÉP kártya kibocsátó bankok részére a bankkártyás fizetés visszautalására, vagy a SzÉP kártyával elutalt összeg SzÉP kártyájára történő visszahelyeztetésére vonatkozó igényt. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy online fizetett összeg Fogyasztó számlájára történő visszaérkezésének időpontja függ a Fogyasztó bankszámláját, vagy SzÉP kártya számláját kezelő pénzintézettől, figyelembe véve a banki nyitvatartást is. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy az összeg zárolása, levonása esetén a zárolt vagy levont összeg az adott pénzintézet mindenkori hirdetménye szerinti időtartamot követően szabadul fel, ezért az Étterem felelősséget nem vállal.

8. Szolgáltatás2, Szolgáltatás3, Szolgáltatás4

8.1 Telefonon keresztül a diszpécser munkatársnak leadott megrendelések (Szolgáltatás2)

8.1.1 A Rendelés folyamata

Fogyasztó telefonos Rendelését a diszpécser fogadja. Ennek során rögzíti a Fogyasztó nevét, lakcímét, telefonszámát, a megrendelt Terméket, fizetési módot és az esetleges speciális körülményeket (pl. Fogyasztó csak 20.000 Ft-os készpénzzel tud fizetni, a kapucsengőre más név van kiírva, törzsvásárlói kedvezmény stb.). Amennyiben a Fogyasztó kiszállítást kér, a diszpécser tájékoztatja ennek várható időtartamáról, elviteles megrendelés esetén pedig a Termék elkészültének várható időtartamáról, továbbá mindkét esetben a fizetendő összegről.

• Kapcsolati adatok: név és telefonszám, azonosítószám

: E-mail cím, és törzsvásárlói minőségre vonatkozó adat, amennyiben Megrendelő törzsvásárlói kedvezményt kíván igénybe venni, továbbá törzsvásárlói kedvezmény mértéke

• Helymeghatározási adatok: cím (irányítószám, város, ország, utca, házszám, emelet, ajtószám)

• Megrendelés dátuma, időpontja, a megrendelt termékek megnevezése, mennyisége, vételára

• Fizetési adatok: fizetési mód, bankkártyával vagy SZÉP kártyával történő fizetés esetén anonimizált bankkártya- vagy SZÉP kártya adatok Tekintettel arra, hogy a Termék elkésztését az Étterem a Rendelés leadása után nyomban megkezdi, a Fogyasztó nem jogosult a megrendeléstől elállni.

8.1.2 A Kiszállításra és Fizetésre a 7. pontban írtak az irányadóak.

8.1.3 Előrendelés

Előrendelés esetén Fogyasztó a kért időpontot megelőző 90. percig állhat el a Rendeléstől.

8.2 foodpanda.hu webshopon keresztül érkező megrendelések (Szolgáltatás3)A foodpanda.hu webshopon keresztül történő megrendelés feltételei a www.foodpanda.hu oldalon találhatók.

8.3 Beülős éttermi fogyasztás (Szolgáltatás4)

Beülős éttermi fogyasztás esetén a pincér csak a megrendelt Termékeket rögzíti.

Fizetni készpénzzel vagy az alábbi bankkártyákkal lehet: Mastercard, Visa, valamint OTP, MKB és K&H SZÉP kártyákkal

Fogyasztó köteles fizetési szándéka jelzésével egyidejűleg közölni ÁFA-s számla iránti igényét. Ebben az esetben a pincér elkéri a számla kiállításához szükséges adatokat (név, cím, adószám).

Vegyes rendelkezések

9. Hibás teljesítés, a Rendelés meghiúsulása

9.1. Felek kötelesek a Rendelést a Platformon feltüntetettek szerint a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek és a jogszabályoknak megfelelően jóhiszeműen teljesíteni, a Rendelés teljesítése során együttműködni egymással.

9.2. Amennyiben a Rendelés teljesítése a Fogyasztó oldalán felmerülő okból hiúsult meg, úgy a Fogyasztó Online fizetés esetén a már kifizetett Rendelés értékét, beleértve a kiszállítási díjat már nem követelheti vissza az Étteremtől, készpénzes fizetési mód választása esetén a Fogyasztó nem mentesül a fizetési kötelezettség alól, a Rendelés ellenértékének kiegyenlítésére továbbra is köteles. A Fogyasztó oldalán felmerülő okból hiúsul meg a rendelés különösen, de nem kizárólag az alábbi esetekben:

9.2.1. A Fogyasztó rossz Kiszállítási címet választott, vagy téves címet jelölt meg, miután a Fogyasztó 10 perc után sem elérhető a kiszállítási címre érkezéstől számítva és legalább kétszer kereste telefonon a Futár a Fogyasztót.

9.2.2. A Futár nem találja, vagy nem éri el a Fogyasztót, miután a Fogyasztó 10 perc után sem elérhető a kiszállítási címre érkezéstől számítva, és legalább kétszer kereste telefonon a Futár a Fogyasztót.

9.2.3. Elviteles szolgáltatás esetén a Fogyasztó a Terméket nem veszi át a jelölt időpontban, vagy az Étterem által a Termék átvételére biztosított időpontban.

9.2.4. A Fogyasztó véletlen előrendelést adott le, de csak az Étterem visszaigazolása után kéri a Rendelés törlését. Fogyasztó telefonos előrendelés esetén a kért időpontot megelőző 90 percen belül kéri a rendelés törlését.

9.2.6. A Fogyasztó véletlen dupla Rendelést adott le, de csak az egyik Rendelést kéri és csak az Étterem visszaigazolása után kéri a Rendelés törlését. Fogyasztó telefonos rendelés esetén nem kérheti egyik Rendelés törlését sem. 9.2.7. A Fogyasztó kupont kívánt volna felhasználni, ám ez a Rendelés során saját hibájából meghiúsult, és csak az Étterem visszaigazolása után kéri a Rendelés törlését.

9.2.8. A Fogyasztó a Rendelés leadását követően módosítani kívánt a Rendelésen, de csak az Étterem visszaigazolása után kéri a Rendelés törlését. Fogyasztó telefonos rendelés esetén nem kérheti egyik Rendelés törlését sem.

9.2.9. A Fogyasztó eláll a vásárlási szándékától, de csak az Étterem visszaigazolása után kéri a Rendelés törlését. Fogyasztó telefonos rendelés esetén nem állhat el a Rendeléstől, kivéve előrendelés esetén, amely esetben a kért időpontot megelőző 90. percig állhat el.

9.3. Szolgáltató hibás teljesítésének minősül és online fizetés esetén az Étterem visszafizeti a Rendelés teljes összegét a Fogyasztó részére, ha kétséget kizáróan bebizonyosodik, hogy a Rendelés a Szolgáltató hibájából hiúsul meg, pl. Platform technikai hibája, fizetési felület technikai hibája.

9.4. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben az Étterem nem képes teljesíteni a Rendelést, vagy nem képes teljesíteni a Kiszállítást, úgy törölheti a Rendelést. Szolgáltató a Rendelés saját hibájából történő törléséről tájékoztatja a Fogyasztót e-mailben és az Éttermet, továbbá online fizetés esetén intézkedik a Fogyasztó által fizetett összeg visszautalásáról, vagy visszahelyeztetéséről.

9.5. Az Étterem a Rendelés saját hibájából történő meghiúsulása vagy hibás teljesítése (lemaradt vagy összecserélt Termék, minőségi hiba stb.) esetén sem köteles a Fogyasztó kárainak – vagyoni kár, elmaradt haszon – megtérítésére. Az Étterem azonban saját belátása szerint, egyedi mérlegelés alapján a Rendelés értékének visszafizetésén túl kupont biztosíthat a Fogyasztó részére.

10. Panaszkezelés

10.1. Panasznak minősül különösen, de nem kizárólag:

• a termékekkel (pl. összetevők, árak) vagy a kiszállítás elérhetőségével, szervezésével kapcsolatos észrevétel, probléma (pl. weboldal, tájékoztatás, várható rendelési idő, költségek),

• a rendelés folyamatával kapcsolatos kérdés, probléma,

• a kiszállítással kapcsolatos észrevétel, probléma (pl. teljesítési idő),

• a kiszállított termékekre vonatkozó észrevétel, probléma (minőség, csomagolás),

• a kiszállítást végző futárra vonatkozó észrevétel, probléma (öltözet, viselkedés, kommunikáció).

10.2. A Fogyasztó az esetlegesen felmerülő panasz, reklamáció esetén az Étteremmel az alábbi elérhetőségek valamelyikén jogosult a kapcsolatot felvenni: cooljumpkft@gmail.com

• postázási cím és személyes ügyintézés: az Étterem címén

• E-mail cím: cooljumpkft@gmail.com

10.3. A panaszkezelés minden esetben térítésmentes.

10.4. Az Étterem az azonnali megoldást igénylő technikai problémát haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja, minden más esetben pedig 30 napon belül válaszol a felmerült panaszra.

10.5. Amennyiben a probléma kezelése más módon nem oldható meg, úgy az Étterem kezdeményezheti a Fogyasztó telefonos megkeresését. Ha az Étterem a Fogyasztót panasszal kapcsolatban keresi, úgy a panasz kezelése és dokumentálása céljából a Fogyasztó telefonon keresztül megfogalmazott panasza jegyzőkönyvben rögzítésre kerül, amelyet a rögzítéstől számított 5 évig kell megőrzi. A Fogyasztónak lehetősége van postai úton az Étterem címére vagy elektronikus levelezés cooljumpkft@gmail.com útján benyújtania a panaszát.

10.6. A Fogyasztó a panasz kivizsgálása során köteles az Étteremmel együttműködni, a szükséges információkat, dokumentumokat rendelkezésre bocsátani.

10.7. Amennyiben az Étterem a panaszt alaposnak találja, úgy visszatéríti a panasszal érintett Rendelés online megfizetett díját a Fogyasztónak

10.8. Amennyiben a Fogyasztó panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy a Fogyasztó lakóhelye szerint illetékes hatóságokhoz fordulhat: Fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetősége: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag Budapesten a Fővárosi Kormányhivatal V. Kerületi Hivatalának részeként működő Fogyasztóvédelmi Főosztálya: Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III. em. Telefon: +36 (1) 450-2598 E-mail cím:fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

Az Étterem székhelye szerint illetékes kormányhivatal elérhetősége megtalálható a https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek oldalon.

Békéltető Testületek elérhetősége területi illetékesség szerint: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Budapesti Békéltető Testület elérhetősége:                                                       

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.                                                     

Telefonszám: +36 (1) 488-2131                                                                             

Fax szám: +36 (1) 488-2186                                                                                   

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Partner telephelye szerint területileg illetékes Önkormányzat jegyzője:

Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal

1024 Budapest, Keleti Károly utca 24.

Levelezési cím: 1525 Budapest Pf.30.

E-mail: ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu

Zöld szám: 06 80 263 244

Telefon: 06 (1) 336 90 00

10.9. A Fogyasztó jogosult a panasszal kapcsolatos jogvita esetén bírósághoz fordulni.

11. Személyes adatok kezelése

11.1. A Fogyasztó személyes adatainak kezelésére vonatkozó részletes szabályokat az Étterem adatkezelési tájékoztatója tartalmazza, amely megtekinthető a www.kajakiraly.hu weboldalon vagy az Étteremben papír alapon.

12. A Platformmal kapcsolatos szellemi tulajdonjog

12.1. A Platformon elhelyezett valamennyi anyag, annak teljes szövege, grafikai, illetve egyéb tartalma, a Platform szerkezeti felépítése, forráskódja, valamint bármely egyéb szellemi tulajdon szerzői jogi, illetve egyéb jogi védelem alatt áll. A szerzői jogok, illetve egyéb szellemi tulajdonjogok kizárólagos jogosultja a Szolgáltató. A Platform tartalmának, illetve a Szolgáltató egyéb szellemi tulajdonának bármely felhasználása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

12.2. A Platform tartalmának jogosulatlan felhasználása védjegyjogi, szerzői jogi és polgári jogi igényeken túlmenően a büntetőjogi jogszabályokban meghatározott szankciókat is maguk után vonhatnak.

13. A Szerződés létrejötte és megszűnése

13.1. Az Étterem és a Fogyasztó közötti Szerződés Szolgáltatás1 esetében a Rendelés visszaigazolásakor, Szolgáltatás2 esetében a diszpécser visszaigazoló nyilatkozatának megtételekor, Szolgátatás3 (a Foodpanda által közvetített szerződés) esetében a rendelésről szóló elektronikus igazolás Étteremtől a Foodpandához történő visszaérkezésekor (feltéve, hogy addig a Fogyasztó nem mondta le a Rendelést), Szolgáltatás4 esetében az Étteremben történő megrendelés leadásával jön létre

13.2. A Szolgáltatás1-re és Szolgáltatás3-ra kötött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Ptk. és az Elkertv. elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra vonatkozó előírásai alkalmazandóak. A szerződés írásba foglaltnak minősül és annak írásban tárolt adatai megegyeznek a Rendelés adataival. A Szolgáltatás1-re kötött szerződés és a Rendelés adatai megtekinthetők visszamenőleg is a „Rendeléseim” menüpont alatt. A Szolgáltatás3-ra vonatkozó adatok a www.foodpanda.hu oldalon megtalálható általános szerződési feltételek rendelkezései szerint tekinthetők meg.

13.3. A Közvetített Szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltatótól a Fogyasztóhoz a Rendelésről szóló elektronikus igazolás megérkezik, feltéve, hogy addig a Fogyasztó nem állt el a Rendeléstől.

14. Az ÁSZF tárgyi és időbeli hatálya

14.1. A jelen ÁSZF hatálya az Étterem által Magyarország területén a Fogyasztók részére nyújtott Szolgáltatásokra terjed ki.

14.2. A jelen ÁSZF akkor is irányadó, ha az Étterem szolgáltatásai más weboldalon keresztül érhetőek el, valamint irányadó a Szolgáltatások minden olyan felhasználási módjára (mobil weboldal, mobil alkalmazások, Facebook oldal stb.), amelyeken keresztül a Platform elérhető.

14.3. Az ÁSZF a fent rögzített naptól hatályos és határozatlan időre szól.

15. Az ÁSZF módosítása és elérhetősége

15.1. Az Étterem bármikor jogosult a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Ez a jogosultság kifejezetten kiterjed a jelen ÁSZF mellékleteire is. Az esetleges módosítás a Platformon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

15.2. Az ÁSZF itt érhető el: a www.kajakiraly.hu weboldalon mintaként, vagy az Étteremben papír alapon. A Kajakirály egységet üzemeltető vállalkozás adatai a Kapcsolat menüpont alatt érhető el.

16. Záró rendelkezések

16.1. A Szolgáltató által üzemeltetett Platform biztonsági foka megfelelő, azonban a Fogyasztó számára javasolt megtenni az alábbi óvintézkedéseket: friss adatbázissal rendelkező vírus és spyware védelmi szoftverek használata, az operációs rendszer biztonsági frissítéseinek telepítése. A Platform használata feltételezi a Fogyasztó részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

16.2. Sem a Szolgáltató, sem az Étterem a Platformról ugrópontként elérhető külső honlapok tartalmáért, adat- és információvédelmi gyakorlatáért nem vállal felelősséget. Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy az általa linkelt oldal vagy a linkelés harmadik személyek jogait vagy a hatályos jogszabályokat sérti, a linket haladéktalanul eltávolítja a Platformról.

16.3. Sem a Szolgáltató, sem az Étterem nem felelős semmilyen kárért, amely a Platformra való csatlakozás miatt következett be. A Fogyasztót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

16.4. Kifejezetten tilos a Platformon törvényileg nem engedélyezett tartalmak továbbítása, közlése, megosztása.

16.5. A Fogyasztónak lehetősége van a Fiókjának törlésére a Profil menüpont „Fiók törlése” gombra kattintva, mely esetben a Szolgáltató és a Fogyasztó közötti szerződés a Fiók és a hozzá tartozó személyes adatok törlésével egyidejűleg megszűnik.

16.6. A Szolgáltató nem vetette alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.

16.7. A Szerződésre a magyar jog rendelkezései az irányadók.

Jogszabályok

Az ÁSZF-ben hivatkozott jogszabályok, továbbá a Szerződésre és a Szolgáltatásra egyébként vonatkozó jogszabályok:

• A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”)

• A Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásának és felhasználásának szabályairól szóló 76/2018. (IV. 20.) Korm. rendelet („SzÉP rendelet”)

• Az általános adatvédelmi rendelet (2016/679/EU rendelet; „GDPR”)

• Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”)

• Az élelmiszerekkel kapcsolatos tájékoztatásról szóló rendelet (1169/2011/EU rendelet, „Éktr.”)

• Az élelmiszerekkel kapcsolatos tájékoztatásról szóló 36/2014. (XII.17.) FM rendelet („FMr.”)

• Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elkertv.”)

• A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény („Fttv.”)

• A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi XCL. törvény („Fvtv.”)

• A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet („Fvkr”)

• A tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvény („Tpvt.”)

• A védjegyek és a földrajzi árujelzők oltalmáról szóló 1997. évi XI. törvény („Vtv.”)

1. sz. Melléklet – A Közvetített Szerződés tartalma

1. Általános szabályok

1.1. A Közvetített Szerződés akkor jön létre, amikor a Rendelés leadását követően az elektronikus visszaigazolás megérkezik a Fogyasztóhoz. A Közvetített Szerződés tartalmát a jelen Melléklet határozza meg, kivéve, ha az Étterem saját ÁSZF-et jelentet meg a Platformon, amely esetben az Étterem saját ÁSZF-e határozza meg a Közvetített Szerződés tartalmát.

1.2. A Közvetített Szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Ptk. és az Elkertv. elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra vonatkozó előírásai alkalmazandóak. A Közvetített Szerződés írásba foglaltnak minősül és írásban tárolt adatai megegyeznek a Rendelés adataival. A Közvetített Szerződés és Rendelés adatai megtekinthetők visszamenőleg is a „Rendeléseim” menüpont alatt. A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve a magyar.

1.3. A Rendelés adatainak átvételét és a Közvetített Szerződés létrejöttét követően az Étterem a Rendeléssel érintett Terméket elkészíti vagy összekészíti, majd csomagolja és kiszállítás céljából átadja a kiszállítást végző futárnak, vagy előkészíti a Fogyasztó általi átvételére Elvitel választása esetén.

1.4. Elvitel esetén a személyes átvétel során a Fogyasztó az Étterem felé a rendelési azonosító közlésével azonosítja magát és a Rendelését.

2. Az Étterem felelőssége

2.1. A Fogyasztó a kiszállított Termékekkel és a kiszállítással kapcsolatos minőségi kifogás esetén a Terméket értékesítő Étteremhez fordulhat, ezzel kapcsolatos igényét csak az Étteremmel szemben tudja érvényesíteni.

2.2. A hatályos jogszabályok szerint minden esetben kötelező tájékoztatáson felül a Fogyasztó kifejezett kérésére az érintett Termékeket forgalmazó Étteremnek kötelezően tájékoztatnia kell a Fogyasztót az adott élelmiszer összetevőiről, tömegéről, fogyaszthatósági/minőség megőrzési idejéről és tárolásának feltételeiről. A Szolgáltató vállalja, hogy a Fogyasztó ilyen irányú kéréseit továbbítja az Étterem felé, azonban a Fogyasztó kérésére maga is szolgáltathat adatot.

2.3. A Fogyasztók panaszainak kezelése az Étterem felelőssége, azzal, hogy abban a Szolgáltató is közreműködik.

3. Kiszállítás

3.1. A kiszállítás kizárólag az Étterem kötelezettsége.

3.2. A kiszállítás díja, beleértve az extra kiszállítási díjat is, az Éttermet illeti, továbbá arról a nyugtát, illetve számlát az Étterem állítja ki a Fogyasztó részére.

3.3. Az Étterem köteles az előre meghatározott kiszállítási feltételeket teljesíteni, és azonnal tájékoztatni a Fogyasztót, ha a kiszállítást nem képes teljesíteni.

3.4. A Platformon szereplő kiszállítási idő csupán becsült idő. A tényleges kiszállítási időre egyéb külső, a Szolgáltatótól és az Étteremtől egyaránt független előre nem látható tényezők is hathatnak.

3.5. Az Éttermet nem terheli felelősség a kiszállítás késedelmes vagy hibás teljesítéséért, illetve egyéb problémáért, hibáért, amennyiben az a Fogyasztó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra vezethető vissza.

3.6. Kiszállításra nem kerül sor, amennyiben a Rendelés során a Fogyasztó Elvitel szolgáltatást választott.

4. Hibás teljesítés, a Rendelés meghiúsulása

4.1. Amennyiben a Fogyasztó a Rendelés során megadott címen nem elérhető, és a Fogyasztót az általa a Rendelés során megadott telefonos elérhetőségen kétszeri próbálkozással a Futár címre való megérkezését követően 10 (tíz) percen belül sem lehet elérni, a Fogyasztó a rendelést átvételét indokolatlanul megtagadja, Elvitel szolgáltatás esetén a Terméket nem veszi át a jelölt időpontban, vagy az Étterem által a Termék átvételére biztosított időpontban, úgy sem a Szolgáltató, sem az Étterem nem kötelezhető a Rendelés teljesítésére és kártérítésre. Amennyiben a Rendelés teljesítése a Fogyasztó oldalán felmerülő okból hiúsult meg, a Fogyasztó nem mentesül a fizetési kötelezettség alól, a Rendelés ellenértékének kiegyenlítésére továbbra is köteles, a már kiegyenlített ellenértéket pedig nem követelheti vissza.

4.2. A Közvetített Szerződés nem, vagy nem megfelelő teljesítése esetén a jelen ÁSZF 9. fejezetében foglaltak alkalmazandóak.

4.3. Az Étterem felelős a Rendelés nem, vagy nem megfelelő teljesítéséért, és köteles a fogyasztó felé helytállni.

5. Elállás

5.1. Amennyiben az Étterem olyan Terméket forgalmaz, amelyet illetően a Fogyasztónak az Fvkr. 20. §-ában biztosított elállási joga van, úgy az Étterem köteles megteremteni annak a feltételeit, hogy azt a Fogyasztó megfelelően érvényesíthesse.

5.2. A Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát a Fvkr. 29. §-ában meghatározott esetekben és Termékekre vonatkozóan, többek között a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek (ételek) tekintetében.

5.3. A Fogyasztó az elállási jogát az arra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat Szolgáltatóhoz vagy közvetlenül az Étteremhez történő eljuttatásával tudja gyakorolni. A nyilatkozatot a Fvkr. 2. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával is meg lehet tenni, amelyet kitöltve a cooljumpkft@gmail.com e-mail címre is elküldhet.

5.4. Abban az esetben, ha az Étterem az elállási nyilatkozatban foglaltaknak helyt ad, és szükség esetén a Fogyasztó a Terméket visszaküldte, így az Étterem a Fogyasztó részére történő visszatérítés mellett dönt, köteles a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket – azaz a kiszállítási díjat, extra kiszállítási díjat, borravalót – is a Fogyasztó részére visszatéríteni.

2. sz. Melléklet

– Elállási tájékoztató

ELÁLLÁSI TÁJÉKOZTATÓ A 45/2014. (II. 26.) KORMÁNYRENDELET ALAPJÁN

Elállási jog

Amennyiben a 45/2014. (II.26.) Korm.r. 20.§-a alapján Önt elállási jog illeti meg, és az Ön által megrendelt termék nem képez kivételt, a termék átvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a jelen szerződéstől.

Az elállási jogának gyakorlására nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól számítandó, amelytől Ön, vagy az Ön által megjelölt, a kiszállítást végző személytől eltérő harmadik személy az adott rendeléshez tartozó utolsó terméket átveszi.

Amennyiben Ön a fenti elállási jogával élni kíván, akkor az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a COOL JUMP Kft.. részére az étterem cooljumpkft@gmail.com e-mail címre eljuttathatja.

A nyilatkozata formai követelmények nélkül megtehető, de ebből a célból segítségül felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is.

Az elállási jog határidőben gyakorlottnak tekintendő, amennyiben a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi a nyilatkozatát a fent megjelöltek szerint.

Az elállás joghatásai

Ha Ön jogszerűen eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül az Étterem visszatéríti az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a kiszállítási díjat is és a borravalót is.

A visszatérítés során az Étterem az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Az Étterem a visszatérítést mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Az Étterem megfelelő igazolásnak fogadja el a posta- vagy futárszolgálat feladóvevényét, amennyiben amellé Ön mellékel fényképe(ke)t is, amelyből megállapítható, hogy a feladott csomag valóban az érintett terméket tartalmazza, és olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, a csomagolás sértetlen.

A termék visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia. A termék visszaküldésének minden költségét Ön viseli.

Az elállási jog gyakorlására Ön bármely típusú termék vonatkozásában jogosult függetlenül a termék minőségmegőrzési idejétől, azonban Ön nem gyakorolhatja az elállási jogát:

a, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

b, romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

c, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Önt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a jogszabályoknak megfelelően gyakorolta. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

3. sz. melléklet: Elállási nyilatkozatminta

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT-MINTA A 45/2014. (II. 26.) KORMÁNYRENDELET ALAPJÁN

Amennyiben a jogszabályok által biztosított elállási jogával kíván élni, kérjük ezirányú egyértelmű szándékát a fent megjelölt módon, vagy az töltse ki és juttassa el hozzánk az alábbi nyilatkozat-mintát kitöltve az cooljumpkft@gmail.com e-mail címre, amelytől a Megrendelés teljesítését várta:

Címzett: Kajakirály A street food étterem

Az Étterem Jelen nyilatkozatommal kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termékek tekintetében:

Megrendelési azonosító: ...................................

Szerződéskötés időpontja:.................................

Az átvétel időpontja:............................................

A fogyasztó neve:..................................................

A fogyasztó címe:....................................................

A fogyasztó aláírása:................................................

Kelt: ..........................................................................

 

 

 

      

Online Bankkártyás fizetés a SIMPLEPAY felületénOnline OTP SZÉP kártyás fizetésOnline K&H SZÉP kártyás fizetés

A kiválasztott termék bekerült a kosárba

Üdvözlünk!

Kapcsolat ellenőrzése...
Kérem, várjon!